فتح الله زاده: استعفا هرگز !

فتح الله زاده: استعفا هرگز !




 

 


فتح الله زاده: استعفا هرگز !


تاریخ : شنبه ،
11 شهریور 1391

مدير عامل باشگاه استقلال که اين روزها مشکلات زيادي پيرامون تيم تحت مديريتش وجود دارد، پس از استعفاي رئيس هيات مديره اين باشگاه حاضر به استعفا نيست. او در مورد ترانفسر کردن نکونام نيز گفت: هيچ تماسي در اين مورد نداشته‌ام و از عملکرد نکونام راضي هستيم.


علي فتح الله زاده در گفتگويی درباره تغييراتي که در هيات مديره باشگاه استقلال ايجاد خواهد شد، مشکلات مالي باشگاه ، استعفاي رسولي نژاد و ....به نکات مختلفي اشاره کرد، که در زير از نظر مي گذرانيد:

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص تفاهم نامه اي که بين باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس، وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال مبني بر واگذاري درآمد تبليغات پيراموني ورزشگاهاي تحت پوشش وزارت ورزش وجوانان به اين دو باشگاه در زماني که ميزبان هستند، به خبرنگار مهر گفت: من در آن نشست حضور نداشتم چون رسولي نژاد به عنوان نماينده باشگاه استقلال در آن جلسه حضور پيدا کرد، ضمن اينکه خود من هم در آن مقطع زماني در جايي ديگر کار داشتم و نمي توانستم در آن نشست حضور پيدا کنم.

وي درهمين خصوص افزود: اين نشست نتايج خوبي داشت و بخشي از مطالبات ما تحقق پيدا کرد. اين کار بايد زودتر از اينها انجام مي شد اما بازهم هرچند با تاخير، انجام شد. خوشبختانه آنچه ما در گذشته در خصوص تعامل فدراسيون فوتبال با باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس بارها اعلام کرده بوديم تحقق پيدا کرد چون باشگاه‌‍هاي پرسپوليس و استقلال مانند باشگاه هاي صنعتي راه هاي کسب درآمدي ديگري ندارند جز تقبل نيمي از هزينه هاي اين دو باشگاه توسط وزارت ورزش.

فتح الله زاده تاکيد کرد: در حال حاضر ما با جديت به دنبال دريافت حق پخش واقعي تلويزيوني نيز هستيم و در اين خصوص قرار است بزودي با کفاشيان مذاکره مي کنم و اميدوارم با ايشان به نتيجه برسيم اما اگر به تفاهم نرسيدم مجبوريم که خومان مستقيما با صدا و سيما وارد مذاکره شويم.

وي در پاسخ به اين پرسش که فکر مي کنيد تفاهم نامه اختصاص تبليغات پيراموني دو ورزشگاه آزادي و تختي به استقلال و پرسپوليس چقدر زمان خواهد برد تا به مرحله اجرايي برسد، تاکيد کرد: با توجه به حضور دو باشگاه استقلال و پرسپوليس در ليگ اين تفاهم نامه از اول شهريور قابليت اجرايي پيدا مي کند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص استعفاي رسولي نژاد از رياست هيات مديره باشگاه استقلال و اينکه آيا خود وي نيز استعفا خواهد داد گفت: من پيش از آنکه رسولي نژاد استعفا دهد گفتم ، اگر قرار است شما استعفا دهيد همه با هم استعفا بدهيم و از باشگاه برويم که در نهايت وي متقاعد شد استعفا ندهد اما نمي دانم چرا اين کار را انجام داد.

فتح الله زاده تاکيد کرد: در حال حاضر که با روحيات يکديگر آشنا شده و به ديدگاه هاي مشترکي رسيديم به صلاح نبود که وي استعفا دهد. من کار رسولي نژاد را به هيچ وجه تاييد نمي کنم هرچند که مطمئنم وي در کنار استقلال خواهد ماند و به ما کمک مي کند. در واقع بايد بگويم از استعفاي رسولي نژاد ناراحت شدم.

وي افزود: در شرايط فعلي من هم نمي توانم استعفا بدهم چون اگر اين کار را بکنم معلوم نيست چه بلايي بر سر باشگاه خواهد آمد.

فتح الله زاده در خصوص تغييراتي که در هيات مديره باشگاه استقلال صورت مي گيرد به خبرنگار مهر گفت: يک عضو ديگر نيز از اعضاي هيات مديره کنار خواهد رفت و دو عضو جديد اضافه خواهند شد. در حال حاضر من نمي دانم اين اعضاي جديد چه کساني هستند و با بازگشت وزير ورزش از لندن همه چيز مشخص مي شود اما آنچه بيش از پيش براي ما اهميت دارد حضور افرادي در هيات مديره باشگاه استقلال است که در زمينه فعاليت هاي اقتصادي و جذب اسپانسر از کارايي بالايي برخوردار بوده و کمک کنند مشکلات مالي باشگاه استقلال حل شود.

وي در خصوص صحبت هايي که در برخي از رسانه ها در خصوص انتخاب آقامحمدي به عنوان رئيس جديد هيات مديره و افشارزاده يا شهرياري به عنوان عضو هيات مديره باشگاه استقلال مطرح شده است تاکيد کرد: اگر چنين موضوعي صحت داشته باشد ما از انتخاب آقا محمدي به عنوان رئيس هيات مديره به خوبي استقبال مي کنم . در مورد افشارزاده نيز بايد بگويم وي فردي کاربلد و با تجربه اي است که سالها در ورزش ايران فعاليت کرده و حداقل فضاي ورزش را به خوبي مي شناسد ضمن اينکه شهرياري نيز مديري با تجربه در فوتبال ايران است که فضاي فوتبال ايران را به خوبي مي شناسد و حضور وي کمک زيادي به باشگاه استقلال خواهد کرد.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص پاس نشدن چک هاي بازيکنان استقلال و صحبت هايي که در برخي از رسانه ها مبني بر تبعيض قائل شدن بين آنها مطرح شده ، تاکيد کرد: قرار بود تا دوشنبه چک بازيکنان پاس شود بنابراين هنوز پرداختي نداشته ايم که بخواهيم بين بازيکنان تيم قائل شويم بنابراين صحبت هاي که در اين خصوص مطرح مي شود کذب محض است. ضمن اينکه با توجه به تعطيلاتي که بوجود آمد چک خود ما نيز پاس نشده تا آن را بين بازيکنان تيم تقسيم کنيم.

وي در همين خصوص افزود: در حال حاضر ما مشکل مالي نداريم چون با اسپانسرها قرارداد امضا کرده ايم و فقط منتظريم که چک ها را بگيريم که پس از تعطيلات پيش رو اين اتفاق خواهد افتاد، بنابراين مي توان گفت تنها موضوعي که باعث تاخير ما در پرداخت چک بازيکنان شد تعطيلات بود. مطمئن باشيد دو روز پس از تعطيلات چک هاي بازيکنان پاس مي شود.

مدير عامل باشگاه استقلال تاکيد کرد: مطمئن باشيد همه چک هايي که دراختيار بازيکنان قرار گرفته پاس مي شود و ما در اين خصوص هيچگونه تبعيضي بين بازيکنان قائل نمي شويم.

فتح الله زاده در مورد وضعيت قرارداد اسپانسر جديد 6 ميلياردي باشگاه استقلال تصريح کرد: قرارداد خود را با اسپانسر 6 ميليارد توماني امضا کرديم و در حال حاضر اين قرارداد در مرحله اصلاح قرار دارد مطمئنا اين قرار داد نيز تا در روز دوشنبه به امضاي نهايي خواهد رسيد و تا پايان هفته آينده نيز بخشي از پولهاي اين قرارداد را دريافت خواهيم کرد.

فتح الله زاده در خصوص صحبت هايي که مبني بر درخواست ترانسفر شدن نکونام از وي در برخي رسانه ها مطرح شده، تاکيد کرد: اين صحبت ها کذب محض است و در راستاي تخريب هايي است که از يک ماه قبل در اين خصوص مطرح کرده اند. آنها ابتدا مطرح مي کنند که فتح الله زاده نکونام را نمي خواهد و اورا ترانسفر مي کند بعد که از اين راه به نتيجه نرسيدند چنين صحبت هايي را به دروغ نقل قول مي کنند.

وي در همين خصوص افزود: نکونام هيچ تماسي براي ترانسفر شدن با من نگرفته و هيچگونه صحبتي نيز در اين زمينه نکرده است. وي بازيکن تيم استقلال بوده و از عملکرد او راضي هستيم و شک نکنيد که اين بازيکن نيز از ما راضي است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل